Wednesday, March 28, 2012

پاناسونیک از گوشی هوشمند ضد آب اش پرده برداری کرد


پاناسونیک در حال عرضه جدیدترین گوشی هوشمند ضد آبش است که قرار است در 29 مارچ برای اولین بار در ژاپن عرضه شود. این مدل جدید پاناسونیک که Eluga نام دارد علاوه بر ضد آب بودن از ویژگی های بی نظیر دیگری نظیر مقاومت در برابر گرد و غبار ، ضربه و خش نیز بهره می برد.
به گزارش ورد آی تی ,  Panasonic Eluga اولین بار در نمایشگاه بین المللی موبایل که یک ماه پیش در بارسلونای اسپانیا برگزار شده بود رونمایی شد. این تلفن همراه هوشمند جدید از صفحه نمایش 4.3 اینچی OLED با رزولوشن 960 در 540 پیکسلی و ضخامت 7.8 میلیمتری و وزنی برابر با 103 گرم نیز بهره می گیرد. درون گوشی از لحاظ سخت افزاری دارای پردازنده ی 1 گیگاهرتزی TI OMAP و 16 GB حافظه به همراه تکنولوژی NFC می باشد.
دوربینی که در این تلفن همراه تعبیه شده است ، دوربینی 8 مگاپیکسلی است که متاسفانه فاقد فلش است. از نظر سیستم عامل هم مجهز به اندروید 2.3 است که خوشبختانه قرار است در سه ماه دوم سال 2012 به اندروید 4 آپدیت شود. قیمت این گوشی در انگلیس حدود 399 پوند است. البته این گوشی این طور که اعلام شده است قرار است تا پایان سال در سایر کشور ها نیز عرضه می شود.

No comments:

Post a Comment