Thursday, March 15, 2012

گالکسی نوت: ترفندهایی برای استفاده بهتر(قسمت دوم)

ترفند ۴ – ویرایش و کادر بندی فوری
پس از گرفتن اسکرین‌شات می‌توانید تصویر به دست آمده را فوراً ویرایش کنید. چندین ابزار برای انجام این کار در نظر گرفته شده است. این ابزار به شما اجازه می‌دهند که به کادر بندی (Cropping) عکس بپردازید و تغییرات دیگری را بر روی آن اعمال کنید.
ترفند ۵ – S-Pen و S-Memo
S-Memo یکی دیگر از قابلیت‌های برجسته گالکسی نوت است. برای دسترسی سریع به آن، تنها کافیست کلید S-Pen را نگه دارید و دو بار بر روی صفحه ضربه بزنید. S-Memo فوراً نمایان می‌شود و می‌توانید به سرعت، یادداشت‌هایتان را بر روی صفحه آن بنویسید.

ترفند ۶ – دسترسی سریع به S-Planner
S-Planner ابزاری است برای یادآوری (Reminder) و سازمان‌دهی کارها (Organizer). این ابزار می‌تواند متن دستنویس شما را به طور خودکار در تقویم ذخیره کند از آن به عنوان یک يادآور استفاده نماید.
شما می‌توانید این کار را از S-Memo هم انجام دهید: ابتدا کار یا رویداد (Event) را به همراه تاریخ آن یادداشت کنید. سپس به سراغ کلید منو بروید و More را انتخاب کنید. گزینه Link to S Planner را برگزینید و سپس New event را انتخاب کنید. حالا گالکسی نوت، آن را به عنوان یک رویداد در نظر می‌گیرد.

ترفند ۷ – تغییر اندازه ویدجت‌ها
از آنجا که گالکسی نوت از اسمارت‌فون‌های معمول بزرگ‌تر است، سامسونگ ابزارک‌های (Widgets) بزرگ‌تری را برای آن در نظر گرفته است. ضمناً شما می‌توانید اندازه برخی از ابزارک‌های مهم، مانند Bookmarks، وضح آب و هوا و S-Memo را تغییر دهید. کافیست با انگشت بر روی آیکون  ضربه بزنید و نگه دارید. سپس به کمک فلش خاکستری ظاهر شده، می‌توانید اندازه ویدجت را تغییر دهید.



No comments:

Post a Comment