Thursday, March 22, 2012

آغاز عرضه آندروید ۴.۰ برای گالکسی اس ۲


Samsung Rolls Out Ice Cream Sandwich Update for Galaxy S II 
سامسونگ عرضه بروز رسانی به آندروید ۴.۰ (Ice Cream Sandwich) برای گوشی Galaxy S II را آغاز کردسیستم‌عامل آندروید ۴.۰ در اکتبر سال گذشته عرضه شده بود.
کاربران آسیایی و اروپایی گالکسی اس ۲ و نیز دارندگان نسخه بین‌المللی این گوشی، اولین کسانی هستند که این بروز رسانی را دریافت می‌کنندهنوز از اینکه این آپدیت چه زمانی به ایالات متحده می‌رسد صحبت دقیقی نشده است.
کره جنوبی، لهستان، مجارستان و سوئد اولین کشور‌های کسانی هستند که بروز رسانی به آندروید ۴.۰ را دریافت می‌کنند ولی سامسونگ از ذکر جزئیات و تاریخ عرضه آندروید ۴.۰ برای دیگر کشورها خودداری کرد. انتظار می‌رود که روند آزمایش و بررسی این بروز رسانی برای عرضه در دیگر کشورها، چند هفته‌ای طول بکشدسامسونگ در مورد این آپدیت گفته است: «عرضه بروز رسانی و تاریخ آن و همچنین مدل‌های قابل آپدیت به آندروید ۴.۰، با توجه به بازار و شرایط سرویس دهندگان تغییر خواهد کرد
بروز رسانی به Ice Cream Sandwich به کمک نرم‌افزار Samsung Kies انجام می‌شود، ولی کاربرانی که میل ندارند منتظر بمانند می‌توانند با خواندن روند کار در این لینک و استفاده از نسخه اروپایی، به طور دستی دستگاه خود را آپدیت کنندالبته لازم به یادآوری است که این کار نیازمند اطلاعات کافی است و خطرها و مشکلات خاص خود را دارد.
یکی از تغییرات تازه آندروید ۴.۰ این است که دستگاه‌های جدید دارای این سیستم‌عامل، دیگر به چهار کلید سخت‌افزاری آندروید نیازی ندارند، بلکه این کلیدها با کلید‌های نرم‌افزاری جایگزین شده‌اندباز کردن قفل گوشی به کمک قابلیت تشخیص چهره از دیگر امکانات جدید نسخه ۴.۰ آندروید است.
گویی قرار است برخی از دیگر اعضای خانواده گالکسی هم «به زودی» آپدیت به آندروید ۴.۰ را دریافت کننداین محصولات عبارتند ازگالکسی نوت، گالکسی اس ۲ نسخه LTE، گالکسی تب ۸.۹ و ۱۰.۱ اینچیدستگاه‌های قدیمی‌تر به جای نسخه ۴.۰، آندروید Gingerbread را دریافت خواهند کرداین دستگاه‌ها هم از این قرارندگالکسی اس، گالکسی اس پلاس و گالکسی‌تب ۷ اینچبا این حساب، قابلیت‌هایی چون Face Unlock و ویرایش‌گر عکس به این محصولات اضافه خواهد شد.

منابع:

No comments:

Post a Comment