Saturday, October 20, 2012

ده نرم‌افزار جالب برای گالکسی نوت ۱۰.۱


حتماً شما هم در منزل و دفتر کارتان کارهای زیادی برای انجامدادن دارید. چرا در انجام کارهای روزانه از 10.1Galaxy Note کمک نمیگیرید؟ در اینجا ۱۰ نرمافزار قابلدریافت ازGoogle Play را به شما معرفی میکنیم که میتوانید در طول روز از آنها بهره بگیرید.
نرمافزارهای برای آغاز روز
احتمالاً یکی از اولین کارهایی که در ساعات آغازین روز انجام میدهید بررسیکردن وضعیت آبوهوا است. نرمافزار Weatherwise ابزاری عالی برای انجام این کار است. این نرمفزار میتواند وضعیت آبوهوا را بهشکلی جالب و در قالب تصاویر متحرک و مناظر پویا به شما نشان دهد. شما میتوانید وضعیت فعلی و پیشبینی ۵ روزه آبوهوا را مشاهده کنید، تا پنج شهر یا مکان متفاوت را ذخیره کنید، از جزئیات وضعیت هوا به تفکیک ساعت باخبر شوید و همچنین انیمیشنها و جلوههای تصویری استفادهشده را تغییر دهید.
اگر میخواهید در حین صرف صبحانه از اخبار باخبر شوید، میتوانید از Google Currents استفاده کنید. این نرمافزار خبرهای مربوط به رویدادهای مختلف را از منابع موردعلاقه شما دریافت میکند. مطالب گرفتهشده در قالبی مجلهوار به نمایش درمیآیند و بر روی صفحه بزرگ گالکسی نوت ۱۰.۱ بهخوبی دیده و خوانده میشوند.
نرمافزارهایی برای صبح تا عصر
آنهایی که در منزل کار میکنند، میتوانند نرمافزار Cisco WebEX Meetings را به کار بگیرند تا در میتینگها و جلسههای آنلاین شرکت کنند. با این نرمافزار میتوان از گالکسی نوت ۱۰.۱ برای شرکت در وبکنفرانسها استفاده کرد. برنامه فوق با استفاده از Cisco WebEx Meeting Center و Cisco WebEx Meetings وبکنفرانسها را با صدا و تصویری باکیفیت و قابلقبول به دستگاههای موبایل میآورد.
Evernote نرمافزار پرطرفدار دیگری است که در کار یادداشتبرداری، ثبت ایدهها وبه کمک شما میآید. با کمک این نرمافزار میتوانید یادداشتها، لیستها، تصاویر و بسیاری موارد دیگر را مرتب و سازماندهی کنید. افزایش بهرهوری یکی از بهترین راههای استفاده از روزهای هفته است، پس استفاده از این نرمافزار ضروری را به شما توصیه میکنیم.
نرمافزارهایی برای اوقات فراغت
برنامه Basketball Dood ابزاری برای مربیگری بسکتبال است. شما میتوانید با استفاده از قلم S Pen جابجا شدن و جایگیری بازیکنان در یک بازی بسکتبال را مشخص و آنها را در قالب عکس یا انیمیشن ذخیره کنید. اگر به بسکتبال علاقهای ندارید، میتوانید از برنامههای دیگری که mola، سازنده نرمافزار، برای دیگر ورزشها ساخته است، استفاده کنید.
همراهداشتن یک نرمافزار کمکهای اولیه نظیر First Aid میتواند بسیار حیاتی و ارزشمند باشد. این نرمافزار که توسط صلیب سرخ ایالاتمتحده عرضه شده است، دارای رابطکاربری راحت و تعداد زیادی تصویر و ویدئو است که میتوانید بر روی صفحه بزرگ گالکسی نوت ۱۰.۱ از آنها استفاده کنید.
نرمافزارهایی برای فرزند خلاق شما
اگر میخواهید الفبای انگلیسی را به فرزندانتان بیاموزید، میتوانید از Tracing ABC Free استفاده کنید. این نرمافزار برای بچههای ۲ تا ۵ سالهای که بهتازگی فراگیری حروف انگلیسی، اشکال هندسی و اعداد را شروع کردهاند، ابزاری عالی به شمار میرود. استفاده از قلم S Pen برای کار با این نرمافزار، میتواند احساس بهتری به فرزند شما بدهد.
توجه به هنر یکی از مهمترین مسائل در فرآیند رشد کودکان است. Drawing Pad نرمافزاری است که میتوانید برای رشد خلاقیت فرزندتان از آن بهره بگیرید. این نرمافزار ابزارهایی مانند مداد شمعی، ماژیک، قلمهای مختلف، مداد رنگی، برچسبهای عکسدار ورا در اختیار کودکان قرار میدهد تا بتوانند نقاشیهای دلخواهشان را با کیفیتی بالا خلق کنند.
بازیهایی برای شما و کودک شما
هر کسی به مقداری تفریح و استراحت نیاز دارد. بازیهای موبایلهای امروزی میتوانند برای شما و فرزندتان بسیار مناسب باشند. یکی از بازیهایی که میتوانید برای گالکسی نوت ۱۰.۱ دانلود کنید، Where’s My Perry است. این بازی در سبک معمایی-فیزیکی است که در آن باید با استفاده از فازهای مختلف آب (یخ، بخار و مایع) مراحل را پشت سر بگذارید. دقت بالایی که قلم S Pen در اختیارتان قرار میدهد، کار را برایتان آسانتر خواهد کرد.
در بازی Trace me! - My Love Jenny بهجای آنکه در مسیری از پیش تعیینشده حرکت کنید و از روی موانع بپرید، باید خودتان مسیری را برای رسیدن به هدف رسم کنید. هدف این است که به Jenny برسید. شما باید مسیر و سکوها را با استفاده از قلم S Pen رسم کنید و در راهتان، آیتمها و چیزهایی که او میخواهد (مانند کفش و الماس) را هم جمعآوری کنید. ولی رسیدن به Jenny آنقدرها که به نظر میرسد ساده نیست؛ موانع زیادی، مثل قیچی، سنگهای در حال سقوط ودر سر راه شما قرار میگیرند که باید از آنها جان سالم بهدرببرید.
© سامسونگ، Galaxy Note و S Pen از نشانهای تجاری کمپانی سامسونگ الکترونیکس به شمار میروند. Android و Google Play از نشانهای تجاری کمپانی گوگل هستند. دیگر اسامی مربوط به شرکتها، محصولات و نشانها، متعلق به صاحبان آنها هستند و ممکن است نشانهای تجاری یا نشانهای تجاری ثبتشده باشند. تصاویر استفاده شده در اینجا، از نوع شبیهسازیشده هستند. ظاهر دستگاه ممکن است با این تصاویر متفاوت باشد.
محتوای بالا تنها برای اهداف آموزشی و در دسترس قرار دادن اطلاعات، ارائه شده است. تمامی اطلاعاتی که در اینجا ارائه شده است ممکن است بدون اطلاع قبلی تغییر کند. سامسونگ هیچ مسئولیتی را در قبال صدمات مستقیم یا غیرمستقیم ناشی از اجرای محتوای این نوشتار یا استفاده و استناد به آنها نمیپذیرد.

No comments:

Post a Comment