Saturday, April 20, 2013

Sammobile : گلکسی نوت ۳ با ظاهر و کیفیتی کاملا متفاوت

galaxy-note-3
سامسونگ در سری گلکسی از پلاستیک در پوشش خارجی محصولات خود استفاده می کند و همواره از این لحاظ مورد انتقاد قرار گرفته است. اخیرا با معرفی پرچمدار جدید این شرکت با نام گلکسی اس۴ انتقادات به اوج خود رسید و منتقدان به شدت سامسونگ را سرزنش کردند.
Sammobile به نقل از منابع داخلی شرکت سامسونگ خبر از تغییر رویه این شرکت در محصول بعدی خود داده است. به نقل از این منابع، شرکت کره ای پس از معرفی محصول جدید شرکت HTC با نام ONE تحت تاثیر قرار گرفته است. محصول جدید HTC One با پوشش کامل آلومینیوم و فلز عرضه شده و از مقاومت و زیبایی بالایی برخوردار است. البته شرکت سامسونگ از بابت قابلیت ها و توانایی های نرم افزاری خود نگرانی ندارد و معتقد است که سرویس ها و قابلیت های جدید در رابط کاربری Touchwiz Nature UX کاربردی تر و محصول اس۴ را هوشمندتر از قبل کرده است و استفاده از آن ها به نسبت محصول جدید HTC آسان تر می باشد اما نگرانی این شرکت از بخش نرم افزار خود نمی باشد.
مطابق اخبار منتشر شده شرکت سامسونگ در حال تغییر رویه کامل و بازنگری در طراحی و جنس بدنه محصولات خود می باشد. اولین پرچمدار بعدی سامسونگ که اخبار و شایعات در مورد آن داغ می باشد گلکسی نوت۳ می باشد که ظاهرا قرار است طراحی کاملا متفاوتی نسبت به مدل های قبلی خود داشته باشد. مطابق پیشبینی شرکت سامسونگ، گلکسی نوت۳ محصولی فوق العاده خواهد بود که به آمار فروش بسیار بالایی دست پیدا خواهد کرد. مطابق پیشبینی های قبلی این محصول با ظاهری جدید و کیفیتی بالا، صفحه نمایشی ۶ اینچی با رزولیشن فول اچ دی، پردازنده اکتا اکسینوس با قابلیت پشتیبانی از شبکه LTE و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی خواهد داشت. در بخش نرم افزاری نیز این محصول با آخرین نسخه سیستم عامل اندروید ۵ (لیمو ترش) و قابلیت های نرم افزاری بسیار بیشتری نسبت به گلکسی اس۴ عرضه خواهد شد.
این موضوع که سامسونگ دقیقا قصد استفاده از چه موادی را در پرچمدار بعدی خود خواهد داشت فعلا مشخص نیست اما آن چیزی که تقریبا قابل پیشبینی می باشد این است که دیگر شاهد استفاده از پلاستیک در سری جدید گلکسی نخواهیم بود. استفاده از پلاستیک انتقادات و مشکلاتی را برای سری گلکسی سامسونگ به وجود آورده است، اما از وزن بسیار پایین محصولات سری گلکسی و دوام بدنه آن ها در برابر ضربات نباید غافل شد. باید ببینیم که سامسونگ خواهد توانست از موادی استفاده کند که علاوه بر زیبایی و کیفیت بدنه، دوام و وزن پایین پلاستیک را به کاربر ارائه کند یا خیر.

منبع : pcwar

No comments:

Post a Comment