Friday, February 1, 2013

مرورگری با اندازه قابل تغییر، برای گالکسی تب ۲


Resizable Browser for the Galaxy Tab 2
یکی از نوآوری‌هایی که در سال ۲۰۱۲ در دستگاه‌های موبایل اجرا شد، به‌کارگیری اپلیکیشن‌های شناور (Floating) بود. این اصطلاح (در اینجا) در مورد نرم‌افزارهایی به کار می‌رود که در یک پنجره با اندازه قابل تغییر اجرا می‌شوند. اساس قابلیت‌هایی مانند Multi window سامسونگ و Small Apps سونی را هم درواقع همین نرم‌افزارهای شناور تشکیل می‌دهند. اما اپلیکیشنی که در اینجا به شما معرفی می‌کنیم یک مرورگر وب با اندازه قابل تغییر است که آن را می‌توانید در گالکسی تب۲ نصب و استفاده کنید. این مرورگر توسط یکی از اعضای ارشد XDA، به نام pidio1، ساخته شده است.
پس از نصب این اپلیکیشن، کاربران می‌توانند از یک مرورگر با پنجره شناور، که اندازه آن قابل تغییر است، به‌جای مرورگر اصلی تبلت استفاده کنند. از آنجا که گالکسی تب ۲ صفحه‌ای بزرگ دارد، این مرورگر حتماً به کار کسانی که می‌خواهند همزمان با مرور وب، کارهای دیگری هم با تبلت‌شان انجام دهند، خواهد آمد.
تاکنون تعدادی از کاربران XDA این مرورگر را آزمایش کرده‌ و تأیید کرده‌اند که این برنامه بر روی رام‌های استوک قابل اجرا بوده. البته یکی از رام‌های سفارشی پاسخ‌گوی این اپلیکیشن نبوده، ولی اگر از رام سفارشی استفاده می‌کنید، باز هم بد نیست که یک‌بار آن را امتحان کنید.
برای مشاهده لینک دانلود نرم‌افزار می‌توانید به تاپیک اصلی در XDA (این لینک) مراجعه کنید. برای آن‌اینستال کردن این مرورگر تنها کافی است PopupBrowser.apk را از system/app/ حذف کنید.

No comments:

Post a Comment