Sunday, February 10, 2013

8 عدد از 10 دستگاه برتر اندرویدی ساخت سامسونگ

samsunglogo
همانطور که می دانید شرکت سامسونگ موفقیت های بسیار زیادی را با سری گلکسی خود بدست آورده است و انتظار می رود که این موفقیت ها با عرضه گلکسی اس ۴ نیز ادامه پیدا نماید. براساس گزارشی که اخیرا منتشر شده از ۱۰ دستگاه اندرویدی برتر در ماه ژانویه، ۸ دستگاه متعلق به شرکت کره ای سامسونگ است.
این گزارش توسط Localytics منتشر شده که تحقیقاتی را در ماه ژانویه سال جاری برروی دستگاههای مختلف برای معرفی ۱۰ دستگاه برتر اندرویدی انجام داده است. هیج جای تعجبی وجود ندارد که مکان نخست در بین این محصولات در اختیار Samsung Galaxy S3 باشد. رتبه دوم نیز در اختیار Samsung Galaxy S2 است.
top-10-android-devices-january-2013
در بین این ۱۰ دستگاه اندرویدی، تنها تبلت کیندل فایر شرکت آمازون که از محبوبیت خاصی بهره می برد به همراه اسمارت فون Droid RAZR شرکت موتورولا قرار دارند که به ترتیب در رتبه های ۷ و ۹ قرار گرفته اند. براساس این گزارش، شرکت سامسونگ حدود ۴۷ درصد از بازار کل دستگاههای اندرویدی در ماه ژانویه سال جاری را در اختیار دارد، اگرچه تسلط سامسونگ بیشتر در بخش اسمارت فون هاست تا در بخش تبلت ها و همانطور که مشاهده می کنید تنها تبلت موجود در بین ۱۰ دستگاه برتر،  کیندل فایر آمازون می باشد. نظر و تحلیل شما در مورد عملکرد سامسونگ چیست؟


منبع: pcwar


No comments:

Post a Comment