Sunday, February 10, 2013

انتشار اطلاعاتی جدید از گلکسی تب 3 سامسونگ

Samsung-Galaxy-Tab-3-jpg
مدتی پیش بود که تصاویری از تبلت جدید گلکسی تب ۳ سامسونگ منتشر شد، تصاویری که براساس آن امکان تشخیص مشخصات این محصول سامسونگ وجود نداشت. اما به تازگی تصاویری از پروفایل UAP که مستقیما از وبسایت شرکت سامسونگ بدست آمده منتشر شده که اطلاعاتی از دستگاه مورد نظر را در اختیار ما قرار می دهد.
براساس این اطلاعات، سه مدل تبلت وجود خواهد داشت، GT-P3200, GT-P5200 و GT-P820 که احتمالا یک مدل ۷ اینچی، یک مدل ۸ اینچی و مدلی ۱۰ اینچی می باشند. مدل ۱۰ اینچی ظاهرا قرار است پرچمدار جدید سامسونگ در بخش تبلت ها باشد و Galaxy Tab 3 Plus نامیده خواهد شد. مدل ۸ اینچی نیز Galaxy Note 8.0 خواهد بود.
اما موضوع مهم، رزولوشن مدل ۱۰ اینچی است که دقیقا با تبلت نکسوس ۱۰ برابری می کند، یعنی رزولوشنی برابر با ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل، در حالیکه نسخه ۷ اینچی رزولوشنی برابر با ۱۰۲۴ در ۶۰۰ پیکسل خواهد داشت. نوت ۸ نیز دارای رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل است.
به هر حال به نظر می رسد که در رویداد MWC می بایست شاهد یک تبلت قدرتمند همانند نکسوس ۱۰ که از پردازنده Exynos 5 Dual ، رزولوشن صفحه نمایش WQXGA و سیستم عامل اندروید ۴.۲.۱ بهره می برد باشیم.


منبع: 
pcwar

No comments:

Post a Comment