Thursday, February 28, 2013

نتایج بنچ مارک گلکسی اس 4 سامسونگ منتشر شد

1
در نهایت اسمارت فون Galaxy S IV سامسونگ در پایگاه داده آنلاین GLBenchmark ظاهر شد. البته هنوز هم نمی توان اطلاعات زیادی از طریق آن کسب نمود، اما دیدن نتایج آن می تواند بسیار جالب و خیره کننده باشد. این دستگاه با نام Samsung SHV-E300S شناخته می شود و نکته بسیار جالب این است که این اسمارت فون با چیپ ست Qualcomm MSM8960 در این پایگاه داده ثبت شده است. البته این احتمال وجود دارد که این نسخه ای از این اسمارت فون باشد.
براساس نتایج GLBenchmark، اسمارت فون Galaxy S IV سامسونگ امتیاز ۴۶۷۲ Frames را در Egypt HD C24Z16 – Offscreen (1080p) test و امتیاز ۴۴۵۰ Frames را در Egypt HD C24Z16 – Onscreen test بدست آورده است. این نتایجی بسیار جالب و خیره کننده برای یک اسمارت فون به حساب می آید و حتی ممکن است نسخه بین المللی GS IV (که احتمالا از پردازنده ۸ هسته ای اکسینوس بهره می برد) نتایجی بهتر از این هم داشته باشد.
نکسوس ۴ که بعنوان یکی از بهترین اسمارت فون های اندرویدی شناخته می شود امتیاز ۳۸۰۳ در offscreen test و امتیاز ۴۹۷۷ در onscreen test بدست آورده است. نظر شما در مورد نتایج فعلی این اسمارت فون سامسونگ چیست؟
بنچ مارک
منبع: pcwar

No comments:

Post a Comment