Monday, December 24, 2012

یک منبع آگاه: گلکسی اس 4، نمایشگر منعطف نشکن نخواهد داشت

در خبرها  خواندیم که گلکسی نوت 3 احتمالاً با نمایشگری بزرگتر از نوت 2 به بازار خواهد آمد و این می تواند منطقی باشد چون بر اساس شواهد موجود، سال 2013 سال تلفن های هوشمند 5 اینچی خواهد بود و از این رو انتظار می رود گلکسی S4 نیز نمایشگری 5 اینچی داشته باشد. پس برای حفظ مزیت نوت 3، سامسونگ چاره ای جز بزرگ کردن اندازه نمایشگر آن برای فاصله گرفتن از گلکسی S4 ندارد.

 اما از گلکسی S4 چه خبر؟ آخرین خبر درباره نمایشگر این تلفن است. حتماً به یاد دارید که در شنیده های قبلی، خبرهایی از منعطف و نشکن بودن نمایشگر این تلفن آمده بود تا این ایده در سر ما شکل بگیرد که سر انجام سامسونگ پس از مدت ها سرمایه گذاری بر روی AMOLED های منعطف، میوه تلاش های خود را خواهد چید.

 اما سایت theverge آب سردی بر روی آتش این شایعات ریخته و به نقل از یک منبع آگاه و معتبر می نویسد که نباید در سال 2013 منتظر چنین نمایشگری باشیم. این فرد گفته که «نمایشگرهای منعطف هنوز خیلی با ما فاصله دارند» و از این رو گلکسی S4 با نمایشگر غیر منعطف عرضه خواهد شد. بنابراین کف انتظار برای آن، کیفیت فول HD خواهد بود، و نه نشکن بودن.

 در مورد زمان عرضه هم، از آنجایی که گلکسی S3 فعلاً دارد خوب فروش می کند، بعید به نظر می رسد که سامسونگ بخواهد مدل جدید را زودتر از 12 ماه، عرضه کند. منبع سایت theverge می گوید که به هیچ وجه منتظر معرفی آن در CES 2013 نباشید. به احتمال زیاد کنگره جهانی موبایل هم محفلی برای این رونمایی مهم نخواهد بود مگر اینکه سامسونگ مراسمی مستقل در حاشیه آن ترتیب دهد. با این اوصاف، محتمل ترین زمان معرفی، همان بازه سال قبل یعنی اواخر فروردین-اوایل اردیبهشت خواهد بود.
منبع : narenji

No comments:

Post a Comment