Thursday, May 24, 2012

معرفی گوشی Xperia Neo V سونی اریکسون

گوشی Xperia Neo V سونی اریکسون با امکانات مناسب تولید و روانه بازارهای جهانی تلفن همراه شده است.
به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از موبنا، سونی اریکسون Xperia Neo V داخل یک جعبه جمع و جور قرار دارد که علاوه بر گوشی یک سری لوازم جانبی مانند شارژ USB ، کابل MicroUSB به USB (برای شارژ و ارتباطات داده استفاده می شود) و یک هدست نیز در آن وجود دارد.
گوشی سونی اریکسون Xperia Neo V دارای ساختار پلاستیکی است و یک بدل کامل از Neo اورجینال است.
1x1.trans معرفی گوشی Xperia Neo V سونی اریکسون این گوشی ۱۲۶ گرمی در ابعاد ۱۱۶ در ۱۳ در ۵۷ میلیمتر ساخته شده است.
گوشی سونی اریکسون Xperia Neo V اندازه مناسبی دارد و به راحتی در اکثر جیب ها جا می گیرد. کیفیت ساختار گوشی نیز رضایت بخش است. در دست گرفتن گوشی و کار کردن با آن آسان است.
1x1.trans معرفی گوشی Xperia Neo V سونی اریکسون بخش عمده قاب جلوی گوشی را صفحه نمایش ۳٫۷ اینچ LCD با وضوح ۴۸۰ در ۸۵۴  پیکسل در بر گرفته است که ۱۶ میلیون رنگ را نشان می دهد.
Neo V نیز مانند بسیاری از گوشی های سری Xperia از صفحه نمایش Reality که مبتنی بر موتور موبایل Bravia سونی است ، استفاده می کند.
این صفحه نمایش دارای نور زمینه LED است و کنتراست بالایی دارد و میزان خوانایی صفحه نمایش زیر نور خورشید رضایت بخش است با اینحال زوایای دید خوبی ندارد و زمانی که از یک زاویه به صفحه نگاه می کنید کنتراست سریعا پایین می آید و رنگ ها محو می شوند.
این گوشی به جدیدترین نسخه آندروید(۲٫۳٫۴) Gingerbread  مجهز است که در کل سری گوشی های Xperia 2011 وجود دارد.
سونی اریکسون Xperia Neo V دارای پنج پنل صفحه اصلی (امکان حذف یا اضافه کردن پنل ها وجود ندارد) و چهار میانبر است که در دو طرف میانبر راه انداز قرار دارند.
این میانبرها روی هر پنج پنل صفحه اصلی قابل مشاهده می باشند و کاربر می تواند آنها را تنظیم کند.
تمامی Widgets در این صفحه جمع می شوند و با کلیک کردن روی Widget مورد نظر می توان به صفحه مربوطه رفت.
Xperia Neo V علاوه بر Widgets استاندارد یک سری Widgets اختصاصی سونی اریکسون نیز دارد که شامل Timescape Widget (یک نرم افزار اختصاصی نیز برای آن وجود دارد) و یک Widget مانند Mediascape برای عکس و ویدئو است.
صفحه قفل ، استاندارد گوشی های Xperia است که نشان می دهد هشدارهایی برای رویدادهای فیس بوک نیز وجود دارد و بخش استاندارد هشدار و Task Switcher نیز وجود دارد.
Xperia Neo V دارای یک دفترچه تلفن مناسب با طراحی جالب است که قادر به ذخیره اطلاعات گسترده در رابطه با تمامی مخاطبین است.
Xperia Neo V آنتن دهی خوبی دارد و کیفیت خروجی صدای گوشی رضایت بخش است. از میکروفن ثانویه داخلی برای برطرف کردن نویز فعال استفاده می شود بنابراین در محیط های شلوغ نیز تماس ها واضح و بلند است.
به موجب حسگر Proximity در طول مکالمه با نزدیک کردن صفحه نمایش لمسی به صورت ، گوشی بطور اتوماتیک صفحه نمایش را خاموش می کند. دفترچه تلفن ، Log تماس و شماره گیر بخشی از یک نرم افزار است.
Log تماس تمامی تماس های ارسالی ، دریافتی و نامؤفق را با هم در یک لیست نشان می دهد.
ویژگی XLouD در تنظیمات صوتی وجود دارد که می تواند بلندی صدای بلندگو را ارتقا دهد.
تمامی پیام های MMSوSMS بصورت زنجیره مرتب شده اند که هر زنجیره ساختاری مانند چت IM دارد و جدیدترین پیام در پایین قرار می گیرد.
نرم افزار Gmail از ویژگی های گروهی پشتیبانی می کند که امکان آرشیو ، برچسب گذاری یا حذف چندین ایمیل را فراهم می نماید.
این نرم افزار از چندین حساب Gmail پشتیبانی می کند اگرچه صندوق پستی یکپارچه وجود ندارد.
سونی اریکسون Preview Pane را نیز به email Client عمومی اضافه کرده است که امکان بزرگ و کوچک کردن صفحه نمایش و مرور با انگشت در آن وجود دارد.
نرم افزار پخش موسیقی در این گوشی بسیار شبیه پخش موسیقی در نرم افزار MediaScape است. منو دارای چهار tab برای گزینه های تفکیک است که شامل همه خوانندگان ، همه تراک ها ، Playlists و آلبوم ها است.
Xperia Neo V نرم افزار اختصاصی پخش ویدئو ندارد. نرم افزار پخش ویدئو دراین گوشی فقط از ویدئوهای ۳GP و MP4 پشتیبانی می کند.
مشاهده ویدئوها روی صفحه نمایش ۳٫۷ اینچ FWVGA رضایت بخش است.
این گوشی به یک رادیو FM نیز مجهز است که منوی ساده و مناسبی دارد و بطور اتوماتیک محدوده کاربر را برای ایستگاههای موجود جستجو می کند و برای جستجوی آسانتر ایستگاه بعدی ، علامت هایی را روی عقربک فرکانس قرار می دهد.
گوشی Xperia Neo V دارای یک دوربین پنج مگاپیکسل با یک فلاش LED است. منوی دوربین ساختار ساده ای دارد و یک نوار با پنج میانبر در اختیار کاربر قرار می گیرد که در طرف راست صفحه است.
صفحه نمایش ۳٫۷ اینچ لمسی خازنی LCD با وضوح ۴۸۰ x 854)FWVGA پیکسل) ، نور زمینه ۱۶ ، LED میلیون رنگ ، موتور Mobile Bravia سونی ،  نسخه ۲٫۳٫۴ آندروید (Gingerbread)،  پردازنده Adreno 205 GPU ، ۱GHZ Scorpion ، تراشه Qualcomm Snapdragon MSM8255 ،  دوربین ۵MP با کانون اتوماتیک ، فلاش Geotagging ، LED ، پانوراما ۳D Sweep ،  قابلیت فیلمبرداری در وضوح ۷۲۰p در ۳۰fps ، کانون اتوماتیک مداوم و صدای استریو ،  دوربین VGA قاب جلو ، چت تصویری (SKYPE ، گوگل) ، محل کارت حافظه MicroSD (پشتیبانی تا ۳۲GB) ،  شتاب سنج و حسگر Proximity ،  سوکت صوتی استاندارد ۳٫۵ میلیمتری، رادیو FM استریو با RDS ،  پورت MicroUSB (شارژ) و نسخه ۲٫۱ بلوتوث استریو ،  شماره گیری صوتی ،  پورت MicroHDMI و ادغام فیس بوک از مزیایی این گوشی به شمار می آید.
منبع:barsam

No comments:

Post a Comment