Saturday, May 12, 2012

قرعه کشی یک دستگاه Slate PC به مناسبت افتتاح سایت جدید هورداد رایان.


هورداد رایان - نماینده لپتاپ های سامسونگ در ایران - به مناسبت افتتاح سایت جدید خود، به قید قرعه Slate PC جایزه می دهد. برای شرکت در قرعه کشی فقط کافی است که در سایت ثبت نام کنید و بعد منتظر اعلام نتایج باشید. توجه داشته باشید که می توانید با دعوت دوستان، شانس برنده شدن خودتان را افزایش دهید. هر دوستی که از طرف شما به سایت معرفی شده باشد، برای شما یک امتیاز می آورد. امتیاز بالاتر به معنی شانس بیشتر در قرعه کشی است.

وب سایت جدید هورداد، برای اولین بار امکانات زیر را در اختیار کاربران قرار می دهد

1- برررسی ویدیوی لپتاپ ها: کاربران حرفه ای ایرانی، لپتاپ های هورداد را بررسی می کنند و نظرات آنها در ویدیو مرتبط با هر محصول قابل مشاهده است. این ویدیو ها کمک می کنند که قبل از خرید دید بهترین نسبت به محصول پیدا کنید.

2- مقالات : بخش مقالات اطلاعات کاربردی مفیدی در مورد لپتاپ و شیوه های کاربری آن در اختیار شما قرار می دهد. این بخش کمک می کند که بهترین بهره را از نوت بوک خود ببرید.

3- اینفوگرافی ها: اینفوگرافی ها یکی از بهترین شیوه های انتقال اطلاعات به کاربر هستند. در این بخش می توانید اطلاعات مفیدی در مورد نوت بوک های سامسونگ و همچنین نکات کاربردی نوت بوک ها پیدا کنید.

4- اطلاعات محصول: اطلاعات هر نوت بوک به صورت کامل و دقیق در سایت موجود است.  این اطلاعات به صورت کاربردی تهیه شده است و به کاربر کمک می کند که نوت بوک مورد نیازش را به سادگی انتخاب کند.


توجه کنید که برای شرکت در قرعه کشی هورداد فقط تا نیمه خرداد 1391 فرصت دارید.

No comments:

Post a Comment