Tuesday, May 21, 2013

«سامسونگ هاب» چیست و چگونه می‌توانم در «گلکسی اس ۴» از آن استفاده کنم؟


سامسونگ هاب
«سامسونگ هاب» (Samsung Hub) نوعی فروشگاه مجازی است که برای ارائه دسترسی به محتواهای مختلف موبایلی، مانند بازی‌ها، کتاب‌ها، موسیقی‌ها و ویدئوها، طراحی شده است. سامسونگ هاب در ارتباط با حساب‌کاربری سامسونگ شما کار می‌کند؛ بنابراین تمام خریدهای شما در زمینه محتوا، به حساب‌کاربری‌ای که با دستگاه‌تان به آن وارد شده‌اید مرتبط می‌شود. شما همچنین قادر خواهید بود که به برخی از محتواهای موجود در دیگر دستگاه‌های سامسونگ (که از سامسونگ هاب پشتیبانی می‌کنند)، دسترسی داشته باشید. برای ورود به سامسونگ هاب، از صفحه خانگی به Apps Icon Apps و سپس به Samsung Hub Icon Samsung Hub بروید.
Samsung Hub Intro Splash
صفحه What's New
هنگامی که سامسونگ هاب را اجرا کنید، صفحه What's New در برابرتان نمایان می‌شود. در اینجا محتوای ویژه، محتوای تازه اضافه‌شده به هاب و محتوای مربوط به رویدادهای فعلی (مانند روزهای تعطیل و مناسبت‌های ویژه) به نمایش درمی‌آیند. با فشار دادن هریک از کلیدهای مربوط به محتوا می‌توانید به فروشگاه‌های موسیقی Music Icon، ویدئو Video Icon، کتاب Books Icon و بازی Games Icon به‌طور مستقیم دسترسی پیدا کنید. ضمناً چنانچه انگشت‌تان را بر روی صفحه‌نمایش به سمت چپ حرکت دهید، می‌توانید محتواهای ویژه را به‌طور جداگانه مشاهده و مرور کنید.
What's New Screen
با پیمایش صفحه به سمت پایین، می‌توانید محتواهای ویژه بیشتری را مشاهده کنید. با انتخاب کردن یک محتوا، به صفحه آن در فروشگاه خواهید رفت که در آنجا می‌توانید نمونه‌هایی از آن را ببینید یا گوش کنید و محتوا را با حساب‌کاربری سامسونگ خریداری کنید. با لمس کردن آیکن Hub Search Icon از صفحه What's New و وارد کردن یک عبارت،‌ می‌توانید محتوایی را در کل هاب جستجو کنید.
فروشگاه موسیقی Samsung Music
Samsung Music Screen
صفحه را به سمت پایین اسکرول کنید تا محتوای ویژه بیشتری را ببینید یا اینکه MUSIC را لمس کنید تا به فروشگاه موسیقی سامسونگ (Samsung Music Store) دسترسی پیدا کنید. با انتخاب کردن آیکن Hub Search Icon می‌توانید محتوایی را تنها در فروشگاه موسیقی، جستجو کنید. با لمس کردن آیکن Hub Home Icon هم به صفحه What's New باز خواهید گشت. اولین‌باری که وارد فروشگاه موسیقی سامسونگ شوید، می‌توانید از اشتراک رایگان +Samsung Music به مدت هفت روز استفاده کنید. با +Music شما قادر خواهید بود که تعداد نامحدودی ترک موسیقی را استریم و بر روی دستگاه‌تان دانلود نمایید. برای خریداری اشتراک +Samsung Music:
۱. MUSIC را لمس کنید تا وارد فروشگاه موسیقی سامسونگ شوید.
۲. اکنون Menu Key Menu و سپس Settings را برگزینید. وارد Subscription شوید و در ادامه Subscription now را انتخاب کنید.
خرید موسیقی
در گوشی‌تان به سراغ آلبوم یا ترکی که قصد خریداری آن را دارید بروید. انگشت‌تان را بر روی ترک یا آلبوم موردنظر نگه‌دارید و Buy را انتخاب کنید.
فروشگاه ویدئوی Samsung Video
Samsung Video Screen
صفحه را به سمت پایین اسکرول کنید تا محتوای ویژه بیشتری را ببینید یا اینکه VIDEO را لمس کنید تا به فروشگاه ویدئوی سامسونگ (Samsung Video Store) دسترسی پیدا کنید. با انتخاب کردن آیکن Hub Search Icon می‌توانید محتوایی را تنها در فروشگاه ویدئو، جستجو کنید. با لمس کردن آیکن Hub Home Icon هم به صفحه What's New باز خواهید گشت.
خرید ویدئو
به سراغ برنامه تلویزیونی یا فیلمی که قصد خریداری آن را دارید بروید. چنانچه لازم بود، کیفیت ویدئو را با لمس کردن SD یا HD مشخص کنید. کیفیت انتخاب‌شده با رنگ آبی مشخص می‌شود. گزینه Buy را برای خریداری و Rent را برای اجاره کردن ویدئو فشار دهید.
توجه: تمام محتواهای ویدئویی قابل اجاره کردن نیستند. بهای تعیین‌شده برای اجاره و همین‌طور قیمت خریداری ویدئوها ممکن است با توجه به کیفیت انتخاب‌شده تغییر کنند. ضمناً نمی‌توان تمام محتواهای ویدئویی را با استفاده از امکانات پیشرفته به‌اشتراک‌گذاری صفحه در دستگاه موبایل‌تان، مانند Screen Mirroring، به اشتراک گذاشت.
فروشگاه کتاب Samsung Books
Samsung Books Screen
صفحه را به سمت پایین اسکرول کنید تا محتوای ویژه بیشتری را ببینید یا اینکه BOOKS را لمس کنید تا به فروشگاه کتاب سامسونگ (Samsung Book Store) دسترسی پیدا کنید. با انتخاب کردن آیکن Hub Search Icon می‌توانید محتوایی را تنها در فروشگاه کتاب، جستجو کنید. با لمس کردن آیکن Hub Home Icon هم به صفحه What's New باز خواهید گشت.
خرید کتاب
به سراغ کتابی که قصد خریداری آن را دارید بروید. با انتخاب گزینه Buy می‌توانید کتاب را خریداری کنید و با گزینه Download هم می‌توانید کتاب‌های رایگان را دانلود کنید. تعداد زیادی از آثار ادبی کلاسیک را می‌توان از این فروشگاه به‌رایگان دریافت کرد.
فروشگاه بازی Samsung Games
Samsung Games Screen
صفحه را به سمت پایین اسکرول کنید تا محتوای ویژه بیشتری را ببینید یا اینکه GAMES را لمس کنید تا به فروشگاه بازی سامسونگ (Samsung Games Store) دسترسی پیدا کنید. با انتخاب کردن آیکن Hub Search Icon می‌توانید محتوایی را تنها در فروشگاه بازی، جستجو کنید. با لمس کردن آیکن Hub Home Icon هم به صفحه What's New باز خواهید گشت.
دانلود کردن بازی
بازی‌ای که قصد خریداری آن را دارید، انتخاب کنید. با لمس Get می‌توانید بازی را برای دستگاه‌تان دانلود کنید.
تنظیمات سامسونگ هاب
در هرکدام از صفحه‌های هاب که باشید، کافی است Menu Key Menu را لمس کنید تا به گزینه‌های زیر دسترسی پیدا کنید:
توجه: فشردن Menu Key Menu در هریک از فروشگاه‌ها باعث دستیابی به تنظیمات ویژه همان فروشگاه خواهد شد. در نتیجه، گزینه‌های به نمایش درآمده، با موارد زیر متفاوت خواهد بود.
         ·            افزودن میانبر به صفحه خانگی (Add shortcut to home): افزودن میانبر سامسونگ هاب به صفحه خانگی.
         ·            محتواهای خریداری‌شده (Purchased): مشاهده محتوای خریداری یا دانلود شده از سامسونگ هاب.
         ·            روش‌های پرداخت (Payment methods): مشاهده، ویرایش و افزودن شیوه‌های پرداخت هزینه. شما می‌توانید از کارت اعتباری، کارت هدیه یا کوپن‌های مختلف در خریدها استفاده کنید. شیوه‌های پرداخت نشان‌داده‌شده به حساب‌کاربری سامسونگ‌تان متصل می‌شوند.
         ·            اعلان‌ها (Notice): مشاهده اعلان‌های منتشر شده برای هریک از فروشگاه‌های سامسونگ هاب.
         ·            کمک (Help): فایل‌های Help سامسونگ هاب را به‌طور آنلاین مشاهده کنید. می‌توانید مرورگر دلخواه‌تان را برای به نمایش درآوردن این اطلاعات انتخاب کنید.
         ·            تنظیمات (Settings):
                    ·            حساب‌کاربری (Account): جزئیات حساب‌کاربری سامسونگ.
                    ·            دستگاه‌ها (Devices): مشاهده و مدیریت دستگاه‌هایی که از طریق حساب‌کاربری‌تان به سامسونگ هاب متصل کرده‌اید.
                    ·            درباره (About): مشاهده جزئیات مربوط به نسخه سامسونگ هاب و هر فروشگاه. هنگامی که به‌روزرسانی‌هایی برای سامسونگ هاب یا یکی از فروشگاه‌ها موجود باشد، شما می‌توانید از اینجا و با فشردن Update عمل به‌روزرسانی را انجام دهید. با انتخاب Terms and conditions می‌توان شرایط استفاده از حساب‌کاربری سامسونگ را دید.

No comments:

Post a Comment