Tuesday, September 18, 2012

J.K. Shin: سامسونگ 20 میلیون نوت 2 میفروشد


فبلت گلکسی نوت 2 ، 5.5 اینچی و 4 هسته ای
چه محصولاتی از سامسونگ قرار است بیش از ۲۰ میلیون واحد فروش کنند؟ قبلا اسمارت فون گلکسی اس ۳ این شرکت موفق شد در حدود ۱۰۰ روز به این رکورد دست یابد، اما اگر بخواهیم از دید دیگری به این موضوع نگاه کنیم، فروش ۲۰ میلیون گلکسی اس ۳ شاید موضوع زیاد عجیبی نباشد چرا که می دانیم اسمارت فون Samsung Galaxy S II به عنوان بهترین گوشی اندرویدی تاکنون شناخته شده است و قطعا نسل بعدی این اسمارت فون هم می بایست با اینچنین استقبال و فروشی روبرو باشد.
اما در مورد گلکسی نوت موضوع فروش بالا مقداری متفاوت است، چرا که این دستگاه براساس فیزیکی و ویژگی هایی که دارد کاربران خاصی را جلب می کند، اما این دستگاه هم توانست فروش نسبتا بالایی داشته باشد و شاید هم اکنون همه نگاه ها به نسخه دوم این اسمارت فون قدرتمند سامسونگ است یعنی گلکسی نوت ۲ با صفحه ۵.۵ اینچی خود.
به گفته J.K. Shin رئیس بخش موبایل شرکت سامسونگ، اسمارت فون Samsung GALAXY Note II بیش از ۲۰ میلیون واحد فروش خواهد داشت یعنی چیزی حدود ۲ برابر نسخه قبلی خود. شایعاتی و اخباری وجود دارند که براساس آنها اعلام شده که سامسونگ تمام تلاش خود را برای عرضه سریعتر این اسمارت فون خود دارد تا بتواند فروش آیفون ۵ شرکت اپل را تحت تاثیر قرار دهد (حداقل در بازار کره جنوبی).
Shin تایید کرد که اسمارت فون Samsung GALAXY Note II در ماه اکتبر عرضه خواهد شد، اسمارت فونی که در رویداد IFA 2012 در برلین رسما معرفی شد. نظر شما در این مورد چیست؟ آیا گلکسی نوت ۲ پتانسیل فروش بیش از ۲۰ میلیون واحد را خواهد داشت؟ آیا این اسمارت فون به همراه گلکسی اس ۳ سامسونگ می توانند فروش آیفون جدید را تحت تاثیر قرار دهند؟


منبع: 
pcwar

No comments:

Post a Comment