Sunday, September 23, 2012

سامسونگ در حال تست جانشین Galaxy S III

در اوایل همین هفته بود که شایعاتی منتشر شد مبنی بر اینکه شرکت سامسونگ در حال کار برروی جانشین گلکسی اس ۳ یا همان Galaxy S IV می باشد، شایعه ای که بلافاصله توسط این شرکت رد شد. اما به تازگی و براساس درز نتایج یک بنچ مارک، هم اکنون شواهد و مدارکی وجود دارد که نشان می دهد این شرکت کره ای در حال تست یک اسمارت فون اندرویدی است که می تواند همان جانشین Galaxy S III باشد.
این دستگاه دارای کدنام Samsung TE4 است و دارای ویژگی های سخت افزاری است که ما تاکنون برروی یک اسمارت فون اندرویدی ندیده ایم. قابل توجه ترین و برجسته ترین قسمت این دستگاه، وجود پردازنده Exynos 5 Dual سامسونگ است، پردازنده ای قدرتمند ۲ هسته ای ۱.۷ گیگاهرتزی با سی پی یو Cortex-A15 و جی پی یو Mali-T604.
همانطور که می دانید این چیپ ست یکی از قدرتمندترین تراشه هایی است که وجود دارد و مدتی است که انتظار می رود سامسونگ از این چیپ ست خود در یک تبلت یا اسمارت فون قدرتمند استفاده نماید. سامسونگ نیز بارها اعلام کرده که اولین شرکتی خواهد بود که از چیپ ستی براساس هسته جدید Cortex-A15 ARM بهره می برد.
هنوز هیچگونه اطلاعاتی وجود ندارد که آیا ” TE4” معرفی خواهد شد و اگر معرفی شود تاریخ آن چه زمانی خواهد بود، اما انتشار این بنچ مارک ممکن است نشان دهنده این موضوع باشد که ما شاید بزرودی شاهد نمونه اولیه و آزمایشی این دستگاه باشیم.


منبع: 
pcwar

No comments:

Post a Comment