Monday, February 20, 2012

معرفی رسمی LG Optimus Vu با پردازنده ۱.۵ گیگاهرتزی، قبل از شروع MWC


کمتر از دو هفته پیش بود که خبر از انتشار ویدیوی معرفی نسل جدید اپتیموس ال جی در نارنجی دادیم. و حالا این موبایل جالب ساعاتی پیش به صورت رسمی رونمایی شد. ال جی همانند مراسم CES صبر و تحمل کافی برای شروع نمایشگاه را ندارد و تنها چند روز قبل از شروع کنفرانس جهانی موبایل (MWC) که قرار است از ۲۷ فوریه آغاز شود، موبایل هوشمند جدید اپتیموس وی یو خود را رونمایی کرد.

این عکس های جدید به خوبی نسبت طول به عرض 4x3 این موبایل را نشان می دهند و روزلوشن تصویر آن هم 1024 در 768 پیکسل اعلام شده است. صفحه نمایش این موبایل از نوع IPS LCD بوده و ۵ اینچ قطر دارد که شایعات مطرح شده قبلی را در خصوص مشخصات آن تایید می کند. درون این موبایل هم شاهد یک پردازنده دو هسته ای ۱.۵ گیگاهرتزی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی و باتری ۲۰۸۰ میلی آمپری خواهیم بود. دوربین آن ۸ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار بوده و از شبکه LTE پشتیبانی می کند. سیستم عامل این موبایل اندروید ۲.۳ نان زنجبیلی بوده و ضخامت آن تنها ۸.۵ میلیمتر است. البته قرار است که در سه ماه آینده اندروید آن به نسخه بستنی حصیری (Ice Cream Sandwich) ارتقا پیدا کند.

این تلفن هوشمند ۱۶۸ گرمی قرار است از ماه مارس توسط دو اپراتور کره ای SK Telecom و LG‪+‬ در کره جنوبی به بازار عرضه گردد. البته از قیمت و زمان عرضه آن به بازارهای جهانی هنوز خبری در دست نیست.
منبع : narenji 

No comments:

Post a Comment