Monday, February 20, 2012

درز اطلاعات HTC Endeavor چهار هسته ای


مثل اینکه شرکت اچ تی سی در حفظ اسرار صنعتی خود حسابی با مشکل مواجه شده است. پس از لو رفتن مشخصات HTC Ville ، حالا نوبت به درز اطلاعاتی درخصوص HTC Endeavor رسیده است. البته قبلا با این موبایل هوشمند با نام HTC Edge در نارنجی آشنا شده بودید. و حالا مشخص شده قرار است HTC آن را Endeavor نامیده و در کنفرانس جهانی موبایل که کمتر از دو هفته دیگر برگزار می شود، رونمایی کند.

Endeavor دارای پردازنده 1.5 گیگاهرتز NVIDIA Tegra 3 چهار هسته ای بوده و از صفحه نمایش 4.7 اینچی با کیفیت 720p HD و چیپ NFC بهره می برد‫.‬ این موبایل یک گیگابایت رم داشته و دوربین ۸ مگاپیکسلی آن توانایی فیلمبرداری 1080p HD را دارد‫.‬ طبق اطلاعاتی هم که از سوی سایت XDA-developers به بیرون درز کرده، سیستم عامل این تلفن همراه هوشمند، اندروید 4.0.3 بستنی حصیری (Ice Cream Sandwich)‬ مجهز به رابط کاربری Sense 4‪.‬0 خواهد بود.

در ادامه مطلب می توانید برخی از عکس های منتشر شده از ظاهر این رابط کاربری جدید در حالت قرارگیری موبایل به صورت افقی و عمودی را ببینید. به نظر می رسد که HTC حسابی برای WMC بارسلونا تدارک دیده است، شما منتظر چه شگفتی از سوی این تولید کننده اسمارت فون هستید؟

sense4-2.jpeg
sense4-4.png
sense4-1.jpeg
منبع : narenji

No comments:

Post a Comment