Wednesday, February 29, 2012

تلفن HTC One V با اندروید 4.0 وارد می شود


زمان اش رسیده با تلفن دوم از خانواده HTC One آشنا شوید. HTC One V یک گوشی میانه بازار به حساب می آید که قرار است جایگزین مدل Legend بشود. اما با وجود اینکه آن را یک تلفن میانه و نه سطح بالا می نامیم، این قابلیت را دارد که به عنوان یک گوشی عالی با دیگر تلفن های اندرویدی رقابت کند.

از طراحی یکپارچه بدنه آلومینیومی گرفته تا نمایشگر 3.7 اینچی آن با رزولوشن WVGA که با محافظ گوریلا پوشانده شده. پردازشگر 1GHz آن از نوع Snapdragon S2 و تک هسته ای است. دوربین هم ۵ مگاپیسکل و البته با همان فناوری هایی است که در مورد اش صحبت کردیم. 

حافظه داخلی این تلفن ۴ گیگابایت است و این مدل هم به همراه Sense 4 و ۲۵ گیگابایت فضای دوساله دراپ باکس ارایه می شود. در این مدل ورودی کارت حافظه میکرو اس دی نیز وجود دارد. سیستم صوتی Beats و رم 512 مگابایتی نیز HTC One V را همراهی می کنند.

تلفن اچ تی سی One V با اندروید 4.0 ارایه و در سه ماهه دوم سال جاری میلادی وارد بازار خواهد شد. قیمت آن هنوز اعلام نشده اما به گفته این شرکت جزو محصولات ارزان قیمت خواهد بود. در ادامه مطلب می توانید یک ویدیو معرفی کوتاه از این تلفن مشاهده کنید.
منبع : narenji

No comments:

Post a Comment