Wednesday, February 29, 2012

رونمایی از سومین عضو خانواده HTC One در MWC 2012: اچ تی سی One S


این تلفن همراه جدید اچ تی سی شاید کمی وزنش را نسبت به اجدادش کم کرده باشد، اما هنوز یک ۴.۳ اینچی است که صفحه نمایش AMOLED دارد و پردازنده ۱.۵ گیگاهرتزی دو هسته ای Snapdragon S3 کوالکام آن را همراهی می کند.

همانگونه که در شایعات هم شنیده بودیم، این موبایل هوشمند با سیستم عامل اندروید 4‪.‬0 و رابط کاربری Sense 4‪.‬0 اچ تی سی عرضه خواهد شد. نکته مهم در خصوص این گوشی می تواند بدنه آلیاژ آلومینیوم یکپارچه آن باشد که استحکام و زیبایی خاصی به One S می بخشد. اچ تی سی بر روی بدنه آلومینیومی این گوشی برای استحکام بیشتر، روکشی از سرامیک هم کار کرده است.

دوربین هشت مگاپیکسلی اچ تی سی وان اس از تکنولوژی جدید ImageChip اچ تی سی و لنز f‪/‬2‪.‬0 با فوکوس خودکار بهره می برد. همانطور که در کنفرانس خبری اچ تی سی گفته شد ، این شرکت بر روی نرم افزار عکاسی گوشی هایش هم کارهای فراوانی انجام داده است. به طوری که در وان اس، دوربین در کمتر از یک ثانیه آماده کار است و هنگام فیلمبرداری 1080p، می تواند به صورت همزمان به عکاسی هم بپردازد.

در کنار همه اینها HTC One S تنها ۷.۹ میلیمتر ضخامت دارد. هنوز چیزی در خصوص قیمت احتمالی و یا زمان ارائه این موبایل به بازار اعلام نشده است. اما پیشنهاد می کنم فعلا در ادامه مطلب ویدیوی این تلفن همراه خوش فرم را از دست ندهید.
منبع : narenji

No comments:

Post a Comment