Wednesday, August 29, 2012

چگونه در گالکسی اس ۳ به Test menu دسترسی پیدا کنیم؟


سامسونگ این امکان را برای کاربران Galaxy S3 فراهم ساخته است که امکانات و بخشهای مختلف گوشی موبایلشان را تست و بررسی کنند. این کار با استفاده از Test menu امکانپذیر است. با کمک این قابلیت میتوانید بخشهای مختلفی از دستگاهتان را از جهت سالمبودن و درستی عملکرد، مورد بررسی قرار دهید.

برای دسترسی به Test menu در گالکسی اس ۳ باید نرمافزار Phone را اجرا و این کد را شمارهگیری کنید: «#*0#*» (به ترتیب: ستاره، نامبر، صفر، ستاره، نامبر). به محض اینکه # دوم را بزنید، وارد Test menu خواهید شد.

گرچه برخی از گزینههای این منو، نسبتاً پیچیده هستند یا جذابیت خاصی در آنها دیده نمیشود، ولی تعدادی از آنها بسیار جالب و کارا هستند. برای مثال، تست Touch به شما امکان میدهد که عملکرد صفحهلمسی را بررسی کنید. بخش Sensor هم برای مشاهده کارکرد حسگرهای دستگاه میتواند مورد استفاده قرار گیرد.
       
قابلیت Test menu به کاربران امکان میدهد که برخی مشکلات پیشآمده (مثلاً همین عملکرد صفحهلمسی) را مورد بررسی قرار دهند و دریابند که مشکل از سختافزار است یا اینکه در نرمافزار ریشه دارد. با کمک این منو، پیش از آنکه گوشی موبایلتان را به تعمیرگاه بسپارید، میتوانید خودتان کارکرد آن را مورد ارزیابی قرار دهید.


No comments:

Post a Comment