Tuesday, June 11, 2013

پیش بینی فروش ۸۰ میلیونی گلکسی اس 4 تا پایان ۲۰۱۳

به تازگی سامسونگ اعلام کرد در کمتر از یک ماه گلکسی اس چهارم رکورد فروش ۱۰ میلیونی را پشت سر گذارده است. و اکنون این پرچمدار خانواده گلکسی توانسته عنوان سریع ترین فروش تلفن اندرویدی تاریخ را از آن خود کند. این شتاب فوق العاده زیاد مطمئنا با گذر زمان کاهش خواهد یافت، اما ناظران صنعت پیش بینی می کنند آخرین قهرمان سامسونگ به اعدادی بسیار بالاتر و شگفت انگیزتری دست خواهد یافت. 

مارک سو تحلیل گر RBC Capital Marlets انتظار دارد فروش گلکسی S4 تا پایان سال جاری میلادی رکورد ۸۰ میلیون دستگاه را هم رد کند:«تقاضا برای گلکسی اس چهار در ماه اول عرضه آن، به شکل تصاعدی بسیار بهتر از پیش بینی ما بوده است. در مقام مقایسه، گلکسی اس ۳ نزدیک به دو ماه (۵۰ روز) زمان لازم داشت تا به فروش ۱۰ میلیونی برسد. در بررسی کانال های فروشی که درون ایالات انجام داده ایم، نشان می دهد هنوز تقاضا برای ابزارهای ۱۶ گیگابایتی S4 واقعا قدرتمند باقی مانده و مدل ۳۲ گیگابایتی مشکی هم همچنان فروش خوبی دارد. این در حالی است که ۳۲ گیگابایتی سفید رنگ هم همچنان بازار را در دست دارد،» 

مارک سو فکر می کند گلکسی اس ۴ تا پایان سه ماهه دوم ۲۰۱۳ به فروش ۲۰ میلیون دستگاهی خواهد رسید و طی سال جاری میلادی رکورد ۸۰ میلیونی را در هم خواهد شکست. وی همچنین رشد کلی بازار اسمارت فون ها در سال جاری را تقریبا ۲۶ درصد پیش بینی می کند و انتظار دارد تمامی شرکت ها بیش از ۸۷۰ میلیون تلفن هوشمند بفروشند.

منبع : narenji

No comments:

Post a Comment