Friday, January 18, 2013

امیدواری سامسونگ به فروش نیم میلیارد موبایل در سال ۲۰۱۳

سالی که گذشت برای شرکت سامسونگ واقعا مهم و تاثیر گذار بود و علیرغم برخی درگیریهای قانونی و شکایات قضایی، این شرکت رکورد جدیدی را در سود بخش موبایل خود به چشم دید. در ۲۰۱۲ سامسونگ با عرضه بیش از ۴۲۰ میلیون دستگاه تلفن همراه، بزرگترین فروشنده موبایل دنیا شد. اکنون سایت تایمز کره می گوید که پیش بینی های درون سازمانی سامسونگ حاکی از انتظار فروش ۵۱۰ میلیون دستگاه تلفن همراه در سال ۲۰۱۳ است. این میزان فروش به معنی افزایش ۲۰ درصدی آمار این شرکت است.

نکته جالب اینجا است که سامسونگ خود را برای فروش بیش از ۳۹۰ میلیون اسمارت فون در ۲۰۱۳ آماده می نماید و پیش بینی می کند که ۱۲۰ میلیون دستگاه از آنها جزو گروه تلفن های هوشمند ارزان قیمت باشند.

این شرکت اکنون در کنار خط تولید اسمارت فون های مشهور اندرویدی گلکسی خود، برخی تلفن های همراه را تحت سیستم عامل ویندوز فون 8 مایکروسافت به بازار عرضه می کند و برخی از موبایل های آن هم از پلتفرم نوپای تایزن بهره می برند.

پیش بینی شما در خصوص میزان موفقیت سامسونگ در سال ۲۰۱۳ چیست؟ آیا این اعداد به حقیقت خواهند پیوست؟ یا تنها یک خوش خیالی صرف هستند و در سال جدید با افول این شرکت مواجه خواهیم بود؟ 

منبع:narenji

No comments:

Post a Comment