Monday, July 16, 2012

تبلت های ویندوزی سامسونگ اکتبر به بازار می آیند

سامسونگ شاید به اندازه بازار اسمارت فون های اندرویدی در بخش تبلت ها موفق نبوده باشد اما این شرکت همچنان جزء سه شرکت برتر تولیدکننده تبلت های اندرویدی است. بعد از رونمایی رسمی از اسمارت فون گلکسی S3، حال سامسونگ وقت بیشتری دارد تا خود را در بازار تبلت ها نیز به صدر نزدیک تر کند. بر اساس گزارش وب سایت Bloomberg، سامسونگ در حال کار بر روی چند تبلت جدید میباشد که در ادامه سال جاری میلادی وارد بازار خواهد شد. نکته خوب و خوشحال کننده آن است که سامسونگ این تبلت ها را با Windows RT به جای اندروید عرضه خواهد کرد.
Bloomberg همچنین گزارش داده است که تبلت های جدید سامسونگ در ماه اکتبر وارد بازار خواهند شد و این شرکت در ساخت این تبلت ها از پردازنده های کوالکام استفاده میکند.متاسفانه هنوز اطلاعات دیگری از مشخصات فنی این تبلت ها منتشر نشده است اما مسلما انتظار برای دیدن اینکه سامسونگ چه محصولی را رونمایی خواهد کرد خالی از لطف نیست، بدون شک سامسونگ تلاش خواهد کرد در بازار تبلت های ویندوزی نیز به اندازه اندروید موفق باشد.
Godric: شخصا بسیار مشتاق هستم تا اطلاعات دقیق تر و تکمیلی از تبلت های ویندوز سامسونگ منتشر شود و ببینم سامسونگ برای رقابت با سرفیس مایکروسافت دست به چه اقداماتی میزند.


منبع:
pcwar

No comments:

Post a Comment