Sunday, July 8, 2012

ترفند: راهکاری برای چاپ محتوا از روی دستگاه‌های موبایل



نرم‌افزار MobilePrint به کاربران امکان می‌دهد که فایل‌ها و محتوای موجود در اسمارت‌فون‌ها و تبلت‌های آندرویدی را مستقیماً به چاپگرهای بدون‌سیم سامسونگ بفرستند. شما حتی می‌توانید روند کار را معکوس کنید. به این شکل که یک سند یا عکس را با چاپگرهای چندکاره بدون‌سیم سامسونگ، اسکن کنید و سپس مستقیماً به دستگاه موبایل انتقال دهید.


انتقال فوری، از دستگاه موبایل به چاپگر

در بیشتر اوقات، هیچ چیز جای چاپ‌کردن به شیوه متداول را نمی‌گیرد. ولی هنگامی که محتوای مورد نظر بر روی حافظه یک دستگاه موبایل قرار داشته باشد، چاپ‌کردن آن می‌تواند وقت‌گیر یا آزاردهنده باشد. سامسونگ کار را برایتان آسان کرده است: نرم‌افزار Samsung MobilePrint به شما امکان می‌دهد که تصاویر، فایل‌های آفیس، صفحه‌های وب، ایمیل‌ها و نقشه‌ها را بدون نیاز به رایانه، مستقیماً از روی دستگاه موبایل به پرینترهای بدون‌سیم (Wireless printers) سامسونگ انتقال دهید. به این شکل، مخصوصاً در زمانی که عجله دارید، می‌توانید کار چاپ را فوری به پایان برسانید.

نرم‌افزار MobilePrint را می‌توانید به رایگان از ™Android Market دانلود کنید. این نرم‌افزار، به طور پیش‌فرض در تمام گالکسی‌تب‌های جدید سامسونگ وجود خواهد داشت. برای استفاده از MobilePrint نیازی به سخت‌افزار جدید نیست: MobilePrint با تمام چاپگرهای بدون‌سیم سامسونگ،‌ چه مدل‌های جدید و چه مدل‌های فعلی، سازگار است.


تنها با یک کلیک

کار با نرم‌افزار MobilePrint بسیار آسان است. پس از نصب، برنامه تمام چاپگرهای بدون‌سیم سامسونگ،  که در فاصله‌ای نزدیک قرار داشته و از طریق Wi-Fi به شبکه بی‌سیم متصل شده باشند، را پیدا می‌کند. پس از تشخیص چاپگر، کار تقریباً به پایان رسیده است. اکنون می‌توانید محتوا را تنها با یک کلیک، مستقیماً به چاپگر بفرستید. برای این کار، نیازی به نصب درایور یا تغییر تنظیمات شبکه نخواهید داشت.*

نرم‌افزار MobilePrint تنها به شکل یک‌طرفه کار نمی‌کند. با کمک این نرم‌افزار می‌توانید داده‌ها را به شکلی دو طرفه جابجا کنید. مثلاً می‌توانید با استفاده از اسکنرِ داخلی یک چاپگر چندکاره بدون‌سیم سامسونگ، اسناد و عکس‌هایتان را به قالب الکترونیکی درآورید (حتی اگر چاپگر به رایانه وصل نباشد). تنها کافیست برگه مورد نظر را اسکن کنید و با کمک MobilePrint آن را به اسمارت‌فون یا تبلت‌تان انتقال دهید. پس از این کار می‌توانید سند یا تصویر مورد نظر را در دستگاه موبایل مشاهده و ویرایش کنید. برنامه MobilePrint از کیفیت تصویری که دستگاه چندکاره ارائه می‌کند و همچنین تنظیمات مربوط به نوع فایل نهایی (JPG ،PDF و ...)، پشتیبانی می‌کند و به شما امکان می‌دهد که اسکن‌های رنگی یا سیاه و سفید بگیرید.


ایده‌آل برای علاقه‌مندان عکاسی

نرم‌افزار MobilePrint در مواردی که نیاز به چاپ فوری داشته باشید، به خوبی کارایی خود را نشان می‌دهد. ولی این تمام ماجرا نیست. این برنامه ابعاد جدیدی از کار «عکاسی با موبایل» را به شما معرفی می‌کند. برنامه MobilePrint به شما امکان می‌دهد که چندین عکس را به‌سرعت انتخاب و سپس به طور همزمان چاپ کنید. با این نرم‌افزار می‌توانید تصاویر بخش گالری موبایل‌های سامسونگ را مرور و آن‌هایی را که می‌خواهید چاپ شوند، انتخاب کنید. تمام این تصاویر به طور یکجا و در یک نوبت، به چاپگر فرستاده خواهند شد. ضمناً MobilePrint امکان ویرایش فوری عکس را هم به شما می‌دهد و با آن می‌توانید قبل از آغاز چاپ، تغییراتی را در تصویر اعمال کنید.

نرم‌افزار MobilePrint رایگان است و آن را می‌توانید به سادگی از Android Market دانلود کنید. پس از آن می‌توانید کار چاپ از دستگاه‌های موبایل را آغاز کنید.

برای مشاهده اطلاعات بیشتر درباره MobilePrint می‌توانید به این دو لینک مراجعه کنید:

منبع:

No comments:

Post a Comment