Tuesday, March 26, 2013

تحلیلگر روس که گلکسی اس 4 را از نزدیک دیده می گوید این تلفن هم بدنه ای از جنس پلاستیک دارد

پازل گلکسی S 4 ساعت به ساعت و قطعه به قطعه با خبرهای جدید تکمیل می شود. امروز صبح از مشخصات سخت افزاری به نقل از جدیدترین بنچمارک این محصول نوشتیم و حالا تحلیلگر روس آقای الدار مورتازین از سایت mobile-review که پیش از این هم به درستی و قبل از هر کس دیگری روز رونمایی از گلکسی S 4 (بیست و چهار اسفند) را پیش بینی کرده بود، خبر می دهد که این محصول را شخصاً دیده و شهادت می دهد که جنس بدنه آن مثل نسل قبلی اش از پلاستیک خواهد بود. 

او همچنین می نویسد که تولید انبوه این محصول هم اکنون آغاز شده و سامسونگ آن را بارسلون و البته پشت درهای بسته به تعداد زیادی از شرکای خود، مشخصاً اوپراتورها و شرکای بخش خرده فروشی، نشان داده است. البته مورتازین به دلایل واضح، از افشای مشخصات تلفن و عکس های آن اجتناب کرده. چطور دلایلی؟ ترس از کنار گذاشته شدن از حلقه معتمدین سامسونگ چطور است؟ 

آقای مورتازین می نویسد: «تایید می کنم که تمام ضعف هایی که در مورد گلکسی S 3 مورد بحث قرار گرفته اند در این محصول هم وجود خواهند داشت ولی در عین حال هیچ شکی نیست که S 4 پر فروش ترین تلفن تاریخ کمپانی خواهد شد... تمام پیش نیاز ها را دارد. خوش ساخت، با کیفیت، کاربردی و البته با چند غافلگیری جذاب. این پرچمدار جدید اندروید است که سهم بیشتری از بازار را به ارمغان خواهد آورد. در نیویورک منتظر آشنایی با جزئیات آن باشید.» 

با این اوصاف، تقریباً تنها چیزی که از گلکسی S 4 نمی دانیم طراحی آن است که گفته شده به لحاظ زبان یا سبک طراحی با گلکسی S 3 تفاوت خواهد داشت. 

منبع:narenji

No comments:

Post a Comment